Gyerekkel is öröm lesz ügyfélszolgálatra járni Pécsen?
Úgy tűnik, hogy igen, mivel kompakt kis játszósarkot is berendeztek a kicsiknek a város fullosan újrahúzott ügyfélszolgálati központjában, ahol 6 szolgáltató cég is berendezkedett.
A Pécs Holding, a PÉTÁV, a Tettye Forrásház, a Közterület Felügyelet és a Pécsi Követeléskezelő Egyesülés mellett mostantól már a Biokom NKft.-vel kapcsolatos ügyeket is intézhetik a pécsiek a fullosan felújított, teljesen akadálymentesített, modernizált Városi Ügyfélszolgálati Központban, a Búza téren – jelentette be Páva Zsolt, Pécs polgármestere szerdán.
Az eddigi tapasztalatokat összegezve utalt arra, hogy az épületben lévő szolgáltatók ügyfélszolgálatai népszerűek voltak az utóbbi években, a pécsiek szívesen vették, hogy egyetlen ügyféltérben intézhettek el egyszerre több ügyet is. Mindezt oly módon, tette hozzá a polgármester, hogy a lakosság kényelmesen, gyorsan, kellemes körülmények között tudott megoldást találni aktuális problémáira, kéréseire.
Páva szerint a felújításnál különösen odafigyeltek arra, hogy a fogyatékkal élők is könnyen használhassák a központot. Az épület akadálymentesen megközelíthető, egységes információs rendszert alakítottak ki, a sorszámhúzó és ügyfélhívó rendszer akadálymentes kialakítása is megtörtént. Mindezek mellett vezetősáv szolgálja a vak ügyfeleket, az információs tábla braille-feliratos panellel bővült, mobil indukciós berendezés szükség szerint rendelkezésre áll már a gyengébben hallók számára, s a portaszolgálat dolgozói is képzésben részesültek, hogy a fogyatékkal élők ügyintézését segítsék.
Gyerekkel is öröm lesz ügyfélszolgálatra járni Pécsen?
Forrás: okpecs.hu