Országos figyelmet szerzett a pécsi Bártfa utcai suli
Neves szakemberekből álló társaság figyelmét is felkeltette az iskola, amely szerintük példa lehet mások számára is!
A Superbrands minden évben felvállal egy fontos társadalmi ügyet. Idén egy olyan, példaértékűen működő általános iskola mellé állt, ahol teljes mértékben érvényesül a gyermekközpontúság: hátrányos helyzetű gyerekek kapnak nagy segítséget új, kreativitást fejlesztő módszerekkel.
A pécsi Bártfa Utcai Általános Iskolában a gyerekek maguk is közreműködnek egyes tanórák tematikájának kialakításában, barátságos osztálytermekben tanulhatnak, és a szülők is aktívan részt vesznek az iskola életében. A pedagógusok abban hisznek, hogy minden gyerek tehetséges valamiben, és részben az ő feladatuk rájönni, hogy ki miben az. A tanárok figyelik, melyik diáknak mihez van affinitása, szociometriai méréseket, intelligenciateszteket végeznek, majd – a szülőkkel együttműködve – igyekeznek olyan irányba orientálni a gyerekeket, amerre indulva motivált, kiegyensúlyozott, hasznos emberekké válhatnak.
A pedagógusok több munkát vállalnak az amúgy is nehéz környezetben, miközben nemrég egy nap még azzal is szembesülniük kellett, hogy a munkájukat segítő számítógépeket ellopták.
Az intézményben három művészeti iskola, rajzszakkör is működik, de van saját konyhakertje és rendszeresek a közösségi események.
A pécsi Bártfa Utcai Általános Iskola működését segítő B.Á.R.T.F.A Belőlünk, Általunk, Rólunk, Tanuló Fiatalok Alapítvány részére az alábbi linkre kattintva ajánlhatók fel adományok:
http://www.adjukossze.hu/kezdemenyezes/Jatszva_tanulni
A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte közel 90 országban működik. Azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják.
Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, amely mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.
A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.
Pécs egyébként különleges egy hely, főleg az oktatás szempontjából. Azért nem csak ilyen pozitív példa akad. Épp szerdán írtunk arról a pécsi tanárnőről, aki új módszerével forradalmasíthatná a matematikai oktatást, de itthon a kutyát nem érdekli az egész. Sőt, a tanárnő még munkanélküli is lett.
(via Superbrands)
Országos figyelmet szerzett a pécsi Bártfa utcai suli
Forrás: okpecs.hu